was successfully added to your cart.

Copywriting a pozycjonowanie stron

By 6 listopada 2015 Copywritng No Comments
copywriting

Nawet najlepiej zaprojektowana i wyglądająca strona internetowa szybko okaże się mieć tyle wartości, co zwykła papierowa wizytówka, jeśli odpowiednio nie zadbamy o publikowane nie niej treści. Jeżeli chcesz, aby Twój serwis www był dobrze odebrany zarówno przez odwiedzających, jak i piął się w górę w wynikach wyszukiwania to właśnie w tym momencie odsłania się pole do popisu dla copywritera.

Co to właściwie jest copywriting?

Copywriting to jedno z tych słów, które do dziś nie doczekało się odpowiedniego tłumaczenia z języka angielskiego. Czasami niektórzy nazywają copywriterów redaktorami kreatywnymi, ale zwyczajowo utarło się jednak po prostu używanie oryginalnego określenia. Z punktu widzenia pozycjonowania stron internetowych copywriting to nic innego, jak tworzenie na ich potrzeby unikalnych tekstów. Takich, dzięki którym strona znajdzie się wyżej w wynikach wyszukiwania na odpowiednie słowa kluczowe. Zawartość umieszczonych na niej tekstów jest właśnie jednym z głównych czynników decydujących o optymalizacji strony i odpowiedni dobór treści to niezbędny element tego, aby proces pozycjonowania Twojego serwisu www zakończył się pełnym sukcesem.

Jakie korzyści oferuje nam copywriting?

Wielu właścicieli serwisów może w tej chwili pomyśleć: po co mam zatrudniać jakiegoś copywritera, skoro każdy może napisać tyle słów kluczowych na stronie ile tylko zechce? Nic bardziej błędnego. Powodów jest wiele, ale przytoczmy jedynie ten najbardziej oczywisty. Jeśli odbiorca zobaczy na czyjejś stronie ciągi niegramatycznych, mówiących o niczym zdań to w najlepszym wypadku po prostu błyskawicznie ją opuści.

Jeśli natomiast chcesz, aby strona Twojej firmy czy instytucji pozytywnie wyróżniała się na tle innych pod względem treści, to nie ma prostszej drogi niż wynajęcie w tym celu a copywriter. Nawet kilka unikalnych, poprawnych merytorycznie tekstów sprawi, że stanie się ona bardziej atrakcyjna dla przeglądającego, który trafił na nią wpisując odpowiednie słowa kluczowe. Z każdym profesjonalnie napisanym artykułem rosną szansę, że odbiorca spędzi na Twojej stronie więcej czasu i w konsekwencji zainteresuje się produktami, bądź usługami, które oferujesz. Z kolei dzięki odpowiedniemu umiejscowieniu słów kluczowych, wzrośnie jej pozycja w rankingach serwisów. Odpowiednie osiąganie tych dwóch rezultatów jednocześnie: zainteresowania czytającego i wyszukiwarki, jest właśnie esencją copywritingu.