was successfully added to your cart.

Google Analytics

Google Analytics

Zmierz efekty swojej kampanii

Promocja stron internetowych przez pozycjonowanie nie byłaby wiele warta, gdyby nie można było zmierzyć jej efektywności. Samo projektowanie i prowadzenie kampanii internetowej musi być uzupełnione ciągłym mierzeniem ich skuteczności. Doskonałym i w pełni profesjonalnym narzędziem służącym do tego jest Google Analytics.

Jak sugeruje sama nazwa, podstawową funkcją tej aplikacji jest analiza. W przypadku promocji przez pozycjonowanie, dzięki dostępowi do szeregu raportów pozwala ona stwierdzić m.in. jakie słowa kluczowe można uznać za źródła odwiedzin dla Twoich stron www.

Google Analytics

Narzędzie to pozwala zmierzyć skuteczność zabiegów SEO i PPC, mając do dyspozycji dane takie jak: ilość odwiedzających dla danych stron, czas, przez jaki są wyświetlane czy współczynniki odrzuceń. Dla każdej ze stron wszystko jest przedstawione w przejrzystej formie tabel i wykresów.

Dzięki generowanym przez Google Analytics raportom zyskasz pełną świadomość wydatków na promocję Twojego serwisu www w Internecie i jej efektów. Co więcej pozwoli tak dostosować ich strukturę, aby inwestycja w marketing internetowy przyniosła Ci jak największą stopę zwrotu.