was successfully added to your cart.

Google Moja Firma

Google Moja Firma – jak skutecznie pokazać się lokalnie?

Ważną rolę podczas pozycjonowania stron internetowych odgrywa obecnie usługa Google Moja Firma, służąca internautom do znajdowania miejsc w każdym miejscu na Ziemi. Z punktu widzenia promocji stron www Twojej firmy będzie to również użyteczne narzędzie, zwłaszcza, jeśli jesteś zainteresowany działalnością w jednym (np. Łomża, powiat łomżyński czy województwo podlaskie) lub ekspansją na inne lokalne rynki.

Zalet korzystania z takiego sposobu promocji stron jest wiele, ale podstawowa to przede wszystkim możliwość oznaczenia podmiotu na mapie Google, z danymi pozwalającymi na precyzyjne zlokalizowanie siedziby firmy (biura, ew. lokalu) oraz innych danych teleadresowych. Co ważne, wyszukiwarka powiązuje adres IP internauty podczas wyszukiwania z konkretnym obszarem zamieszkania (np. Łomża), więc jeśli wpisze on słowa kluczowe dotyczące jakiejś działalności, to w wynikach zobaczy oznaczone na mapie podmioty z Łomży i okolic wraz z ich danymi. W dodatku, jeśli użyje do tego urządzenia mobilnego (np. smartfon), będzie miał możliwość natychmiastowego zadzwonienia pod podany numer.

Do tego Google łączy też swoje wyszukiwanie przez mapy z wynikami zwyczajnego wyszukiwania, co dobrze widać na przykładzie zapytań przez frazy lokalne, gdzie oprócz słów kluczowych związanych z taką czy inną branżą wpisywane są nazwy miast czy regionów. Wówczas internaucie wyświetli się mapa z oznaczonymi na niej podmiotami, a także umożliwi mu dostęp do poznania o nich opinii innych użytkowników. Wszystko to sprawia, że pozycjonowanie nie może obyć się bez promowania firmy za pomocą tej usługi Google.