was successfully added to your cart.

Google YouTube

YouTube a pozycjonowanie stron

YouTube, a zwłaszcza odpowiednio zaznaczona obecność na tej platformie, jest obecnie istotnym czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie stron internetowych. Należycie przygotowane i rozpropagowane materiały mogą stać się co najmniej równie skutecznym źródłem przyrostu popularności strony jak pozycjonowanie organiczne, a jednocześnie wydatnie wspomóc serwis w przebijaniu się w wynikach wyszukiwania.

Materiały YouTube – ich wsparcie i promowanie

YouTube swoje znaczenie zawdzięcza jednemu podstawowemu faktowi – stało się drugą (zaraz po Google) najczęściej używaną wyszukiwarką na świecie. W dodatku zdecydowanie szybciej ewoluującą, jeżeli chodzi o tempo przyrostu zapytań. Tym bardziej osobom odpowiedzialnym za uszeregowanie treści zależy, aby te najbardziej wartościowe znalazły się w czołówce wyników, a co za tym idzie były częściej wyświetlane. Istnieje szereg sposobów jakich można użyć, aby wybrany materiał podnieść w rankingu serwisu, m.in. zoptymalizowane opracowanie jego części opisowej.

W przypadku YouTube pierwszorzędne znaczenie zawsze będzie miała sama treść, czyli w tym wypadku materiał video, choć nawet najlepszy pomysł utknie w filmowym gąszczu, jeśli nikt nie zadba o dopięcie wszystkich detali związanych z jego obecnością w serwisie. Choćby tych związanych z sieciami społecznościowymi (Facebook, Twitter itp), gdzie należy szukać potencjalnych odbiorców poprzez techniki tzw. marketingu szeptanego czy wirusowego.