Odpowiednie pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwarki sprawi, że dużo łatwiej zobaczą Cię zainteresowani produktami lub usługami w twojej branży.

Jest to skuteczne i tanie narządzie do reklamy i promocji w Internecie.

Pozycjonowanie stron

Wtajemniczenie się w to, czym jest umiejętne pozycjonowanie portali internetowych i jakie czerpie się z niego korzyści, będzie najłatwiejsze na przykładzie typowego internauty.

SEM – Search Engine Marketing

Z definicji SEM (z ang. Search Engine Marketing) to cały zespół działań podejmowanych przez profesjonalistów na rzecz uzyskania przez serwis www możliwie najwyższej pozycji.

Pozycjonowanie organiczne

SEO jest elementem szeroko rozumianego marketingu internetowego. Od promocji w postaci linków sponsorowanych odróżnia go fakt, że jest rozłożonym w czasie procesem.

Linki sponsorowane – Adwords

Stworzyłeś już serwis www i chciałbyś natychmiast rozreklamować go w internecie? Dobrym rozwiązaniem jest pozycjonowanie za pomocą linków sponsorowanych w Adwords (PPC).

Copywriting

Nawet najlepiej zaprojektowana i wyglądająca strona internetowa szybko okaże się mieć tyle wartości, co zwykła papierowa wizytówka, jeśli odpowiednio nie zadbamy o publikowane w niej treści.

Media społecznościowe

Jeżeli myślisz poważnie o wykorzystaniu internetu do swojej działalności, to niezbędnym jest dziś Twoja obecność na portalach społecznościowych takich jak Facebook i Google+.