was successfully added to your cart.

Google Moja Firma

Google Moja Firma – jak skutecznie pokazać się lokalnie?

Ważną rolę podczas pozycjonowania stron internetowych odgrywa obecnie usługa Google Moja Firma, służąca internautom do znajdowania miejsc w każdym miejscu na Ziemi. Z punktu widzenia promocji stron www Twojej firmy będzie to również użyteczne narzędzie, zwłaszcza, jeśli jesteś zainteresowany działalnością w jednym (np. Łomża, powiat łomżyński czy województwo podlaskie) lub ekspansją na inne lokalne rynki.

Zalet korzystania z takiego sposobu promocji stron jest wiele, ale podstawowa to przede wszystkim możliwość oznaczenia podmiotu na mapie Google, z danymi pozwalającymi na precyzyjne zlokalizowanie siedziby firmy (biura, ew. lokalu) oraz innych danych teleadresowych. Co ważne, wyszukiwarka powiązuje adres IP internauty podczas wyszukiwania z konkretnym obszarem zamieszkania (np. Łomża), więc jeśli wpisze on słowa kluczowe dotyczące jakiejś działalności, to w wynikach zobaczy oznaczone na mapie podmioty z Łomży i okolic wraz z ich danymi. W dodatku, jeśli użyje do tego urządzenia mobilnego (np. smartfon), będzie miał możliwość natychmiastowego zadzwonienia pod podany numer.

Do tego Google łączy też swoje wyszukiwanie przez mapy z wynikami zwyczajnego wyszukiwania, co dobrze widać na przykładzie zapytań przez frazy lokalne, gdzie oprócz słów kluczowych związanych z taką czy inną branżą wpisywane są nazwy miast czy regionów. Wówczas internaucie wyświetli się mapa z oznaczonymi na niej podmiotami, a także umożliwi mu dostęp do poznania o nich opinii innych użytkowników. Wszystko to sprawia, że pozycjonowanie nie może obyć się bez promowania firmy za pomocą tej usługi Google.

Co dalej? Masz Pytania? Chętnie na nie odpowiemy, Skontaktuj się z nami